
NEJ –2E - Fg – 2023/2024
Základem výuky němčiny je učebnice. To je způsobeno tím, abychom neopomněli nějaké komponenty jazyka jako je:
fonetika = výslovnost
intonace = melodie věty
lexikologie = slovní zásoba na dané téma
morfologie = aktuální gramatika
syntax = větná stavba
Všechny tyto komponenty musíme rozvíjet současně s cílem dosáhnout nejlepší komunikativní úrovně studenta na individuální bázi. Je tedy nutné využít co nejlépe individuálního potenciálu studenta k dobré komunikaci, porozumění, psaní a čtení. Rozvoj poslechu, mluvení psaní a čtení jsou tedy hnacím motorem při studiu cizích jazyků.

NEJ - 4E - Fg - 23/24
Aktivní účast ve výuce, příprava na danou hodinu variabilního charakteru, zaměřená na veškeré části jazyka, odevzdání úkolu včas, aktivní účast na písemkách s vyjímkou nemoci, tedy omluvené absence.
Základem výuky němčiny je učebnice. To je způsobeno tím, abychom neopomněli nějaké komponenty jazyka jako je:
fonetika = výslovnost
intonace = melodie věty
lexikologie = slovní zásoba na dané téma
morfologie = aktuální gramatika
syntax = větná stavba
Všechny tyto komponenty musíme rozvíjet současně s cílem dosáhnout nejlepší komunikativní úrovně studenta na individuální bázi. Je tedy nutné využít co nejlépe individuálního potenciálu studenta k dobré komunikaci, porozumění, psaní a čtení. Rozvoj poslechu, mluvení psaní a čtení jsou tedy hnacím motorem při studiu cizích jazyků.

NEJ- 3E - Fg -2023/24
Aktivní účast ve výuce, příprava na danou hodinu variabilního charakteru, zaměřené na veškeré části jazyka, odevzdání úkolů včas, aktivní účast na písemkách s vyjímkou nemoci, tedy omluvené hodiny.
Základem výuky němčiny je učebnice. To je způsobeno tím, abychom neopomněli nějaké komponenty jazyka jako je:
fonetika = výslovnost
intonace = melodie věty
lexikologie = slovní zásoba na dané téma
morfologie = aktuální gramatika
syntax = větná stavba
Všechny tyto komponenty musíme rozvíjet současně s cílem dosáhnout nejlepší komunikativní úrovně studenta na individuální bázi. Je tedy nutné využít co nejlépe individuálního potenciálu studenta k dobré komunikaci, porozumění, psaní a čtení. Rozvoj poslechu, mluvení psaní a čtení jsou tedy hnacím motorem při studiu cizích jazyků.

NEJ - 4D - Fg - 23/24
Aktivni účast na výuce, příprava na danou hodinu variabilního charakteru, zaměřené na veškeré části jazyka, odevzdání úkolu včas, aktivní účast na písemných pracech s vyjímkou nemoci, tedy omluvená absence.
Základem výuky němčiny je učebnice. To je způsobeno tím, abychom neopomněli nějaké komponenty jazyka jako je:
fonetika = výslovnost
intonace = melodie věty
lexikologie = slovní zásoba na dané téma
morfologie = aktuální gramatika
syntax = větná stavba
Všechny tyto komponenty musíme rozvíjet současně s cílem dosáhnout nejlepší komunikativní úrovně studenta na individuální bázi. Je tedy nutné využít co nejlépe individuálního potenciálu studenta k dobré komunikaci, porozumění, psaní a čtení. Rozvoj poslechu, mluvení psaní a čtení jsou tedy hnacím motorem při studiu cizích jazyků.

NEJ – 1E - Fg – 2023/2024
Aktivni účast na výuce, příprava na danou hodinu variabilního charakteru, zaměřené na veškeré části jazyka, odevzdání úkolu včas, aktivní účast na písemných pracech s vyjímkou nemoci, tedy omluvená absence.
Základem výuky němčiny je učebnice. To je způsobeno tím, abychom neopomněli nějaké komponenty jazyka jako je:
fonetika = výslovnost
intonace = melodie věty
lexikologie = slovní zásoba na dané téma
morfologie = aktuální gramatika
syntax = větná stavba
Všechny tyto komponenty musíme rozvíjet současně s cílem dosáhnout nejlepší komunikativní úrovně studenta na individuální bázi. Je tedy nutné využít co nejlépe individuálního potenciálu studenta k dobré komunikaci, porozumění, psaní a čtení. Rozvoj poslechu, mluvení psaní a čtení jsou tedy hnacím motorem při studiu cizích jazyků.

NEJ - 3D - Fg - 23/24
Aktivní účast ve výuce, příprava na danou hodinu variabilního charajteru, zaměřené na veškeré části jazyka, odevzdání úkolu včas, aktivní účast na písemkách, s vyjímkou nemoci, tedy omluvené absence.
Základem výuky němčiny je učebnice. To je způsobeno tím, abychom neopomněli nějaké komponenty jazyka jako je:
fonetika = výslovnost
intonace = melodie věty
lexikologie = slovní zásoba na dané téma
morfologie = aktuální gramatika
syntax = větná stavba
Všechny tyto komponenty musíme rozvíjet současně s cílem dosáhnout nejlepší komunikativní úrovně studenta na individuální bázi. Je tedy nutné využít co nejlépe individuálního potenciálu studenta k dobré komunikaci, porozumění, psaní a čtení. Rozvoj poslechu, mluvení psaní a čtení jsou tedy hnacím motorem při studiu cizích jazyků.