Úvod
ZDE BUDE ZOBRAZEN SOUHRN DŮLEŽITÝCH INFORMACÍ KE KURZU/PŘEDMĚTU A KRITÉRIA HODNOCENÍ
---- EDITOVAT UČITEL -----
ZDE BUDE ZOBRAZEN SOUHRN DŮLEŽITÝCH INFORMACÍ KE KURZU/PŘEDMĚTU A KRITÉRIA HODNOCENÍ
---- EDITOVAT UČITEL -----
Bylo zadáno ještě ve škole.
1) page 63: workbook, insert the photo or a scan of the page.
2) Find examples of conditional 1 in songs (at least 3 examples), insert the link and the sentence (from the lyrics of the song + name of the song)written in the pdf document (by hand_pište rukou do sešitu nebo na papír)
ke stažení, pročtení a vypracování úkolu
by Stevie Wonder 1972
practice your listening and use for the handout_01
1) work with the textbook page 68- 69 (tuto stranu vyplňte, nascenujte nebo vyfoťtte) a vložte, do the listening of the song, page 69 Supertition and complete the missing words.
2) Do the handout_2020_01_ Don´t get fooled. Pište rukou do pdf dokumentu a nahrajte.
Pište malým písmem a na konci slov nedělejte tečky!
Download this issue.
The task has two parts, 3A and 3B, each on separate handout. Pište rukou!
Practice yourself and expand vocabulary.
Topic: The Superlatives of The USA, page 6-7, úkol má 2 části Handout 05A, 05B.
Handout 05A je úkol na příští online hodinu, tedy jeho 3. část: zadání: vyberte si jednu věc, která je u nás v ČR největší...např. náměstí, hora, jezero, nádraží apod...vložte foto a krátký popis, pouze vložte ve wordu nebo powerpointu a odprezentujtete v příští online hodině.
Handout 05B prosím vložte vyplněný.
Na základě online hodiny vložte vyplněné str. 74, 131 obě části a str. WORKBOOK page 70. prosím scan/screen nebo foto stránky.
Na základě dnešní online hodiny si procvičte second conditional, vyfoťte, nascenujte, vložte stranu 75 v učebnici a stranu 71 a 77 ve workbooku.
Úkol má dvě části.
1) na základě online hodiny dne 14/1 vložte: str. 78-79, str. 82 a tři slova, která jste si jako message na tento rok 2021 vybrali.
2) A Draft test bude zadáno ve čt 7/1
Tento úkol si připravte pak ke kontrole do hodiny + vložte sem do daného termínu. Děkuji.
Before the test: Learn vocabulary from the workbook page 117, dále pro opakování použijte učebnici 118-119, případně lekci Module 8 celou a draft test.
- wish clauses
-conditionals
- vocabulary
Raději česky.
Test budeme psát v úterý dne 31. 3. 2020, čas upřesním do konce týdne, počítejte ideálně mezi 10:00- 12:00.
Test bude obsahovat present perfect, tj. předpřítomný čas viz učebnice str. 112-113, wb str. 43, 41 a zápisek v sešitě, kdy se čas používá apod.
Dále přikládám dnes a v pátek list na procvičení ve formě úkolu.
doporučuji se podívat i na nepravidelná slovesa: na jejich tvary např. take took taken (požíváme ten třetí tvar)
pro ty z vás, kteří se chcete procvičit nebo času nerozumíte.
Studenti, v příloze je test nanečisto, otázky budou podobné. Zkuste si jej, správné výsledky pošlu zájemcům. Dále posílám krátké shrnutí toho, co je present perfect and its use.
Test píšeme v úterý v čas, který je stanoven, pokud by se nepodařilo spojení, neváhejte mě pak kontaktovat.
Test bude zaměřen na gramatiku, tj. present perfect(případně rozlišení s past simple)
V tomto testu půjde o gramatiku. Použití času Present Perfect (předpřítomný čas), případně versus Past Simple.
Pozor na nepravidelná slovesa. Pište slova správně.
Good luck.
In this lesson we are going to speak about: how to express complaint in Czech.
page: 50 (a textbook), 5F
Procvičte se s pracovním listem v příloze: pdf (everyday- annoy.)
poslech, video_procvičte se-:).
Vyplňte a použijte na 1 cvičení i učebnici. Vyplňte rukou! (nascenujte, vyfoťte, uložte v pdf)
Discussion on the topic: whether someone becomes good at something because he/she is talented or because he/she works hard at it.
Textbook page: 52- 53
Podpůrný materiál v příloze: slovní zásoba, highly-recommended
HW06_2 parts
HW07: a textbook
You can practice yourself, stop it and understand well.
Pište ideálně rukou do listu, pokud nemáte možnost tiskárny pište ve wordu, ukládejte v pdf. K tomtuo listu potřebujet link(video 1) více v zadání v listu.
K tomuto úkolu potřebujete učebnici str. 52-53, pište rukou, vložte pdf, nebo foto sešitu. Nepište ve wordu.
page 29- 33 and 24-25
PAGE 12- 13 ball is life
http://www.4basket.cz/lexikon/slovnik
Vyplňte přímo do listu, nascenujte, případně do sešitu.
Part 1_ textbook, page 128, vyfoťte stránku
Part 2: a separate handout_HW09, vytiskněte, nascenujte, pište ideálně rukou.
Slova pište malými písmeny, bez interpunkce, více slov oddělujte čárkami. Čtěte úlohy pozorně.